Abi
Logi sisse
Sinu konto
Konto juurdepääs, haldamine ja kinnitamine
Konto avamine
Konto seadistamine
Boonused ja kampaaniad
Boonuste ja kampaaniate kasutamine
Sissemaksed
Sissemaksete tegemine ja haldamine
Väljamaksed
Väljamaksete tegemine ja haldamine
Vastutustundlik mängimine
Turvalise mängimise juhised
Kasiino
Mängujuhised, turniirid ja tasuta keerutused
Bingo
Bingo mängujuhised

Korduma kippuvad küsimused

Tervitusboonus - Reeglid ja tingimused

100% SISSEMAKSEBOONUS KUNI €100

1) Boonuse tingimuste täitmine: 

  • Kui oled selle pakkumise vastu võtnud, saad pärast esimest, vähemalt €10 suurust sissemakset 100% ulatuses tervitusboonust. 
  • 100% suurune boonus antakse sulle esimese, kuni €100 suuruse sissemakse eest.
  • Minimaalne sissemakse summa on €10.
  • Sinu esimene vähemalt €10 suurune sissemakse peab olema tehtud ÜHE ülekandega.
  • Sa ei saa tervitusbonnust, kui kasutad sissemakse tegemisel ühte järgnevast meetoditest: Skrill, Neteller
  • Boonust ei anta suuremale summale kui €100.
  • Boonuse maksimaalne summa on €100.
  • Esimese sissemaksega kaasnevat boonusraha saab kasutada ainult kasiino-, sloti- ja bingomängudes. 
  • Boonuse vastuvõtmise järel on sul sissemakse tegemiseks aega 30 päeva. Pärast seda pakkumine aegub. 

2) Boonuse läbimängimine:

Boonus tuleb 30 korda läbi mängida, enne kui tekib võimalus see välja kanda. 

  • Slotimängudes kulutatud summat arvestatakse läbimängimise nõuetes 100% ulatuses. 

Läbimängimise nõuetele ei vasta panused, mis on pandud järgnevates mängudes: Flowers, Drive: Multiplayer Mayhem, Devils Delight, Champion Raceway, Jack Hammer, Jack Hammer 2, Thunderstruck, Thunderstruck 2, Blood Suckers, Blood Suckets 2, Dead or Alive ja South Park: Reel Chaos, Castle Builder, Castle Builder 2, 1429 Unchartered Seas, Jackpot 6,000, Keno, Secrets of Christmas, Secrets of the Stones, The Wish Master, Tower Quest, Champion Raceway & Piggy Riches.

  • Kasiino lauamängud ja videopokkeri mängud, näiteks Roulette, French Roulette, Blackjack, Roulette Pro, Jack or Better, Deuces Wild, Joker Wild, All American, Classic Jacks or Better ja Deuces Wild, lähevad läbimängimise nõuetes arvesse 10% ulatuses. 
  • Bingo osakaal läbimängimise nõuetes on 200%. 

Bingo kõrvalmängud/ bingoslotid lähevad läbimängimise nõuetes arvesse 100%-lise osakaaluga, kuid bingokliendis leiduvate lauamängude osakaal on 10%.

  • Lubatud on ainult üks boonus kliendi kohta
  • Maria Casinol on õigus boonus iga ajal tühistada või selle tingimusi muuta.

Sulgesin enda konto, kas ma saan selle uuesti avada?

Saad oma konto uuesti avada, kui:

  • Oled selle ajutiselt deaktiveerinud. Sellisel juhul võta meiega ühendust
  • See on kinnitamise ootel ja blokeeritud. Lisainfo saamiseks kontrolli oma konto olekut ja/või oma e-kirja.
  • Sinu enesevälistus ja välistusaeg on lõppenud.
  • Sa ei ole kontot mõnda aega kasutatud.

Pane tähele, et sa ei saa kontot uuesti avada, kui:

  • Sinu keeluperiood veel kehtib või on püsiv.
  • Me sulgesime sinu konto põhjusel, millest ka sind teavitasime.
  • Sinu konto on jäädavalt suletud nõuetele mittevastavuse tõttu.
  • Sinu konto on blokeeritud ja ootab kinnitamist. Lisainfo on sulle saadetud e-kirja teel.

Registreerimine ei õnnestu

Registreerumine ebaõnnestub, kui samade andmetega on konto juba loodud. Proovi vajutada lingil ""Unustasid salasõna?"" ja vaata, kas sul õnnestub salasõna muuta ning kontole ikkagi ligi pääseda.

Kui sa salasõna muutmise e-kirja ei saa, võib registreerumist takistada mõni muu probleem. Palun võta meiega ühendust ja me aitame sind.

Panin endale mängukeelu, kas saan selle eemaldada?

Endale seatud mängukeeldu ei ole võimalik eemaldada ei sinul endal ega ka meie klienditoel. Pead ootama enesevälistuse lõpuni. Enesevälistusperioodi lõppemise aega näed hüpikaknas, mis ilmub, kui proovid oma kontole sisse logida. 

Samuti saad keeluperioodi lõppemise kohta lisateavet meie klienditoelt.

Ma ei saanud väljamakse kinnituse e-kirja

Niipea kui väljamakse on kinnitatud ja töödeldud, saadetakse su Maria Casino kontole registreeritud emailile kinnituskiri. Väljamakse taotlusest kuni selle kinnitamiseni kulub tavaliselt umbes 2 tundi. Sõltuvalt väljamakse meetodist ja sellega kaasnevast võimalikust kinnitusprotsessist tulenevalt, võib see siiski erineda.

Kahjuks pole meil võimalik neid automatiseeritud kirju uuesti saata, kuid leiad kogu oma väljamaksete ajaloo jaotusest ""Maksete ajalugu"".

Kas vajate rohkem abi?
Võta meiega ühendust
15

Logi sisse kiirema ja personaalsema abi saamiseks

Sind logitakse ka Unibeti sisse.

Jätka ilma sisse logimata

1 Kuidas saame sind aidata?
2 Vahendid
Kasulikud artiklid

3 Kontakti valikud

Vestelge meiega

Suure nõudluse tõttu on saadaval ka ingliskeelne veebivestlus:

Ingliskeelne vestlus

Native Chat

Hetkel on saadaval ainult ingliskeelne veebivestlus:

Alternatiivne vestlus

Otsevestlus ei ole hetkel saadaval

Jäta sõnum

Vastamise aeg 24-48 tundi

MeistNõuded ja tingimusedPrivaatsuse põhimõttedVastutustundlik mängimineAffiliates
Autoriõigus 2024, maria Kõik õigused kaitstud.Hasartmängusõltlastele osutab abi Hasartmängusõltuvuse Nõustamiskeskus. Info ja vastuvõtule registreerimine telefonil 15410 või e-posti teel info@15410.eeTÄHELEPANU! TEGEMIST ON HASARTMÄNGU REKLAAMIGA. HASARTMÄNG POLE SOBIV VIIS RAHALISTE PROBLEEMIDE LAHENDAMISEKS. TUTVUGE REEGLITEGA JA KÄITUGE VASTUTUSTUNDLIKULT. "UNIBET" on registreeritud kaubamärk. Unibet ei ole partnerluses ega seotud spordiklubide, ürituste korraldajate ega mängijatega, kelle nimed on kuvatud Unibeti saidil. Veebilehte opereerib Lexbyte Digital Ltd, kelle registreeritud kontor asub Level 6, The Centre, Tigne Point, SLIEMA, TPO 0001, Malta.Litsentsi ametlikud kuupäevad ja numbrid on: Õnnemängude kaughasartmänguna korraldamise korraldusluba number HKL000274, väljastatud 28.05.2018; Toto korraldamise korraldusluba number HKL000273, väljastatud 28.05.2018. Lexbyte Digital Ltd on litsentseeritud Eesti Maksu- ja Tolliameti („EMTA") poolt. EMTA on riigiasutus, mis tegeleb vastavalt Eesti seadustele hasartmängimise reguleerimisega. Lisateavet vt www.emta.ee/?lang=ee.